читай






 


Паспорт Школи пісочної анімації

 

 

І. Загальні положення.
1.1. Школа пісочної анімації розрахована на роботу з дітьми з 3-х років.
1.2. Форма роботи може бути індивідуальна та групова.
Ефективна кількість дітей для групової роботи - 2-3 учня.
1.3. Відвідування уроків фіксується у щоденнику роботи відділу.
1.4. Навчання      проводить : Осіпчук А.В.- завідувач сектору обслуговування мкр-ну Будівельників.
2. Мета та завдання діяльності Школи пісочної анімації
2.1. Метою діяльності Школи є: розвиток творчих здібностей, підвищення адаптивності дітей у різноманітних умовах життя, розвиток гнучкості в прояві себе, своїх почуттів, поліпшенні взаємин з іншими людьми, як дорослими так і однолітками.
2.2. Основні завдання уроків пісочної анімації:
- сприяти закріпленню творчих здібностей;
- знизити емоційну тривожність у дітей через вираження емоцій і почуттів, пов'язаних з переживанням проблем всередині себе;
- розвити комунікативні навички через нові форми взаємодії із собою, з однолітками;
- підвищити самооцінку через підтвердження своєї індивідуальності, неповторності і значимості.
3.Основні етапи роботи
3.1. Заняття розраховані на 60- 90 хвилин.
Мінімальний курс для здобуття навичок створення анімації 5-10 годин. Урок з метою арт- терапії може бути і одноразовим.
3.2. Етапи заняття:
3.2.1.Перше заняття, заняття в рамках арт-терапії
1 етап -бібліотекар розповідає про пісочницю, показує приклади малюнків. Розповідає основні методи малювання піском.
2 етап - дитина робить спроби малювати піском (прості малюнки).
3 етап - обговорення малюнку, зміна частин малюнку.
4 етап - малюєм на вільну тему, фантазуєм.
3.2.2.Заняття з малювання піском для постійних учнів, заняття в рамках арт-терапії
1етап - малюнок ескізу на папері або пошук у мережі Інтернет.
2етап - відтворення малюнку.
3.2.3.Заняття для постійних учнів зі створення анімаційного ролика. (Всі етапи розподіляються на декілька уроків)
1етап - написання сюжету майбутньої анімації.
2етап - малювання ескізів на папері.
3етап - відмальовка етапів анімації на піску, З’йомка процесу.
4етап - підбір музичного супроводу до відео.
5етап - монтаж відео.
4. Основні умови діяльності Школи
4.1. Комфортне середовище.
Передбачає дві основні складові:
- психологічний комфорт (вдалі, цікаві завдання, позитивне оцінювання, тощо);
- комфортне оточення (м’яке освітлення, зручна пісочниця);
4.2. Доступність  інформації (усі звернення, рекомендації повинні бути сформульовані у доступній для дитини формі, допустиме використання «дитячої та підліткової термінології»).
5. Основні умови для ефективності пісочної анімації як арт-терапії
5.1.Оживлення абстрактних символів (букв, цифр, геометричних фігур тощо);
5.2.Принцип реального проживання (дитина переживає події разом з героєм, відбувається перехід з уявного в реальне та навпаки, дитина «на практиці» переконується у правильності або помилковості власних дій);
5.3.Усвідомлення досвіду та ситуацій (самі ситуації розігруються у пісочниці, але дитина має можливість подивитися на неї зі сторони);
5.4.Принцип обміну (у пісочній грі дитина та дорослий легко обмінюються ідеями, думками, почуттями, будують таким чином партнерські відносини).
6. Результативність
6.1. Результативність відслідковується по активності зареєстрованих учасників школи, створених відео.


Анонс

28.11.19 Інформ-дайджест «Вільне козацтво на захисті Української держави»

26.11.19 Презентація книг С. Синюка та В. Янкевича

Місцеві літератори у бібліотеці

Перегляд літератури «Щоб вічна юність у душі цвіла»

Голодомор – трагедія, про яку маємо пам’ятати...

Архів новин

Інформація про сайт: к-сть сторінок - 1530 загальний об'єм - 400mb